Tuesday, April 3, 2012

Episode 252 ( gini-gini-gini-gini )

Assalammualaikum wbt

Hari yang sangat.....Pergh!! kesana dan kesini, macam budak penghantar surat, walaupun takdelah banyak sangat kena buat. tapi bulan nie, banyak aku menolong orang. itu yang paling penting sebenarnya.

Hari rabu malam khamis, aku ada sesi jamming dengan wannoq, hafiz dengan kawan wannoq kot. takde lah buat band, cuma main biasa-biasa saja walaupun wannoq cuba ajak aku, tapi perkara silam pasal aku dengan band, agak kurang lagi, dan aku tak mahu buat lagu jiwang-jiwang dah melainkan yang tidak ada kena mengena dengan perasaan lah. ( sedang cuba )

contoh lagu yang aku sedang selalu dengar macam Foo fighter - hero , walk, time like these, burning bridge . Tapi lagu fav gile aku, lifehouse -spin , seperti aku pernah kata dalam blog sebelum nie, melodi dia menarik dan lirik dia ....................................

Dan hari rabu nie juga lah, aku dengan adam nak usha rim motor dan ambil motor baru adam kat kedai. sangat memenatkan,

minggu terakhir aku kelas jepun, kemudian study apa yang lepas-lepas, 21 nie exam bahasa jepun, dan aku dapat rasakan, memang aku akan gagal, sebab aku langsung tak tahu bahasa kanji jepun, cuma sekarang aku faham apa orang cakap, dan nak balas, aku agak kaku dan tidak teratur ayat dia. =)


No comments:

Post a Comment