Saturday, April 21, 2012

Episode 253 ( Hebat )

Assalammualaikum wbt


Siapa sangka sebenarnya dari bawah naik terus macam nie. ya Documentari video band yang aku tengok agak menyentuhkan perasaan juga lah. Dari dia band nirvana dan buat band sendiri Foo fighter , kemudian masa nak record lagu sendiri, main alat-alat sendiri. tapi sayangnya, dimalaysia tidak seperti dinegara luar.

secara peribadinya, aku memang dah lama letak guitar aku. tapi pasal aku terdengar lagu foo fighter - walk ... dia membuatkan aku terasa nak pegang guitar balik, dan akhirnya aku pegang guitar balik dan sesi jamming pun bermula, tapi tak ada niat nak buat band , cuma main lagu foo fighter sahaja.

kali pertama jamming dengan wannoq dan hafiz, lagu foo fighter - all my life , dan aku main bass sambil bernyanyi, dan akhirnya lagu tu tak sampai separuh dah hancur, tapi lagu walk main sampai habis, tapi lirik berterabur.

senang cerita semua lagu hancur sebenarnya, tapi penjaga studio tahu kita orang main lagu walk.

akhirnya berlatih dan berlatih, jamming disuatu tempat, dapat juga habiskan lagu yang nak dimain. tapi sekarang lagu foo fighter macam jadi lagu wajib kalau main, terutama sekali lagu -my hero kemudian walk dan time like these...

apa-apa pun kalau yang siapa minat dengan Ff nie aku rasa patut tengok lah. aku dah tengok dari awal hingga habis. bagi aku menarik dan pergh lah.

No comments:

Post a Comment