Tuesday, February 15, 2011

Episode 110 ( secara tidak sengaja )

Secara dimalam hari nie, satu mood itu tiba-tiba datang, dimana aku terkaku sementara waktu, susah aku nak cakap, tapi aku tahu apa aku nak cakap sebenarnya. 1 tahun hanya sekejap saja untuk semua nie sebenarnya.

Aku lepak 223 dengan blur, fahmie dengan shima. borak agak lama juga, tiba-tiba mata aku sedikit serong, aku terpandang seorang gadis bersama ayahnya, aku terkaku sementara sambil aku pegang dompet aku. tiba-tiba awek tu pun nampak aku terpandang dia macam orang pelik. agak lama, sampai satu saat, hati aku sendiri kejutkan aku dari tenungkan ini. aku terus tak pandang dia atau main mata dengan dia.

Secara tidak sengaja aku terpandang seorang gadis. Tetapi nasib baik hati aku tidak berubah ke apa. tapi selepas aku tanya shima, lagu apa kat cd dia, tiba-tiba aku suka dengar lagu tu, sebentar tadi aku baru jamming bersama kawan-kawan aku.

aku jamming lagu damasutra-umpama mimpi dalam mimpi. main dan main tiba-tiba aku tertouching dengan lirik dia. Aku rasa perjalanan aku untuk 1tahun nie, lagu nie seperti sesuai untuk aku kot. entah ah, tapi aku terus terang cakap " maaf " aku tak ada perasaan untuk semua ini lagi dengan hidup aku seperti ini, mungkin kalau hidup aku pun dah ok pun, hati aku tetap sukar untuk diperkatakan.

sakit juga jari aku bila main guitar tadi,
tapi aku serius cakap, skill aku terhadap guitar telah hilang, tapi aku nampak ada sedikit kemajuan bila aku main drum tadi.


No comments:

Post a Comment