Thursday, January 27, 2011

Episode 106 ( ......... )

Komputer aku telah selamat diformatkan oleh jari-jemari aku. nasib baik abang aku ada Cd untuk diformat. ( malas nak cakap apa-apa )

Sebenarnya computer aku kena virus pelik. Mula2 dia akan berbunyi macam satu file yang kita nak bukak tapi tak boleh bukak, setiap 10 saat bunyi tu akan berberbunyi, esok lusanya bila nak start computer, dia keluar macam nie, " your computer being attack " memang terbaiklah aku terkono. Jadi itu pasal aku Format balik.

Sejak akhir-akhir nie aku dah ambil beberapa gambar makanan untuk aku letak diblog aku satu lagi. Bukan nak jadi pengkritik tetapi bagi aku, aku suka makanan dan semua orang suka makan. Semua orang suka tempat bersih tetapi bukan makanan yang didalamnya ada kulit telur.

Oh malasnya hendak tulis.

No comments:

Post a Comment