Friday, December 24, 2010

Episode Khas

Jadi ( well ) tiba-tiba hati terasa baik pula dihari ini tanpa sebab kenapa dan apa puncanya.
Cuma terasa nak kongsi yang lama. dan ini adalah blog lama aku. Sejak tahun 2008 kot ? ye lah kot. Blog yang aku rasa entah apa-apa dan berterabur. Jadi aku bagi untuk sesiapa yang nak godek-godek blog aku nie. sila lah masuk. tak ada apa-apa yang menarik pun, cuma aku akan biar sampai awal tahun depan sahaja. selepas itu aku akan tutup kembali tanpa diketahui oleh orang lain. kalau cuba cari kat google search pun tak akan keluar :)


ini adalah sekali didalam hidup anda, yang mungkin cuba melihat, meneliti, apa lagi tentang siapa siddiq nie? . oh Tetapi blog dahulu banyak cerita yang Wargh!! Wargh tu bukan cerita ganas-ganas, tetapi cerita puitis. ghaa!! cerita lama =) jadi sila melihat. minta maaf jika kalau tulisan berterabur dan ada karut-karut sedikit. =)

Tetapi jika kalau ada apa-apa sila balas balik disini. jangan balas disana =) atau kotak borak disana =) sebab sana sama sekali saya tidak akan balas =)

Terima kasih. =) kepada yang sudi melihat dan membaca, dan cuba mencari rahasia tentang saya. Jika anda rasa saya ini ada buat salah dengan anda dan cuba manipulasikan KEPALA OTAK ORANG YANG LAIN sila lah cari sekarang =) mana tahu ada yang terjumpa dan bagi tahu yang lain jadi boleh lah kita chek point dengan dia kan? jadi silalah baca. Saya tahu siapa anda walaupun anda tutup account anda ke apa ke. sebab saya ada premium Blog punya account ;) heheh!! jadi sila lah godek-godek blog saya lagi kepada yang suka mencari masalah dengan saya =)

No comments:

Post a Comment