Tuesday, January 11, 2011

Episode 104 ( Selamat tinggal rambut )

Siapa tak sayang rambut kalau rambut dah panjangggggggggggggggggggggggggg akhirnya kena potong? Perjalanan aku selama 1 tahun beberapa bulan tamat pada 10.1.2010 ( hari isnin pada pukul 9.47 malam dikedai gunting rambut belakang rumah aku )

Perjalanan selama 1 tahun ( tak sampai 1 tahun setengah, rasa macam 1-4 bulan macam tu ) berakhir. Aku simpan rambut pun atas sebab sesuatu sebenarnya dan bila aku potong pun ada sebabnya. Dulu aku simpan janggut aku, tapi janggut pun aku buang kasi licin.

Aku nak cerita kenapa aku buat bergini sebenarnya, tetapi biarlah sebab-sebab ini hanya aku saja yang tahu. Aku cuma nak berkongsi kesedihan aku dengan rambut aku ini sahaja.
Selamat tinggal rambutku...... =(

No comments:

Post a Comment