Sunday, December 19, 2010

Episode 98 ( Tersangkut dipertengahan jalan )

Sejak aku ada Ps2 nie, aku asik beli game dan selalu main game adventure sahaja. Aku suka sebab game tu lama dan kita belajar tektik-tektik, manalah tahu suatu hari nanti terkena kan? =)
sekarang nie game yang aku tengah main ialah metel gear 2. wargh~~ separuh mati aku main, tak sampai habis lagi, aku rasa nak dekat habis dia dah tersangkut =.=!

Separuh masa aku habiskan untuk game nie juga. Masa ps1 dahulu abang aku yang main game nie, sekarang aku pula yang main, tapi aku dah main no 3 punya. heheh langkah 1 Ep tak main. tapi sekarang sedang main dan tersangkut. aku dah tukar cd, tapi masih sama. aku tak tahu sama ada ps aku yang buat hal atau cd tu sebenarnya? nak juga aku main SEKEJAPPPPPPPPPPPPPPP saja kat sana lepas tu save dan main kat rumah aku. takut cd tu memang sangkut je kat part tu. haish!! membuatkan aku dah 3 hari tak main metal gear solid 2 nie.

buat julung2 kali aku tak usha youtube macam mana nak lepas satu mission nie ;) well walaupun main Normal tapi MAK Aih!! tercirit aku sebenarnya. tapi BEST =) hehhe!! ok lah.
tahun baru pun dah nak dekat. tahun baru islam dah pun lepas... =)
jadi apa matlamat baru?
hehehe nantikan

No comments:

Post a Comment