Friday, August 13, 2010

Episode 60 ( ......... )

Aku memang tak pernah baca buku lagenda budak setan mahupun tengok wayangnya lagi, tetapi sejak aku tertengok drama dia diastro prima, aku seperti mahu melihat apa jalan ceritanya ini. dan aku rasakan seperti sebuah cerita yang menari, sebab ini adalah sebuah buku cerita yang orang katakan paling kagum. aku tidak tahu bila buku itu diciptakan. tapi aku kagum dengan cerita malaysia sekarang, dah sudah mula bergerak selangkah dan selangkah.

Aku suka musik dan semua pun suka musik, dan aku dapat rasakan melodi dia sedap didengar setaip pendengar-pendengar remaja pada zaman sekarang.bagi aku melodi dia sangat sedih bergitu juga dengan liriknya.

gabungan yang bagus dan sesuai untuk jadikan soundtrack untuk lagenda budak setan.
aku membaca segelintir comment di youtube tentang lagu ini. semua orang berjiwang bila dengar lagu ini. tapi aku tak tahu siapa pennyanyi lagu asal ost nie. sebab bila aku usha satu video nie, namanya dari indonnesia.tapi apa-apa pun satu karya yang menarik dan bagus aku ucapkan, senang cerita kalau bila waktu malam, adalah sesuai sangat untuk dengar lagu macam nie, bila perasaan dikecewakan. tapi hakikatnya kita kena ingat. apa-apa pun tujukan juga kepada allah swt.

lirik yang mendalam




Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
...
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan

No comments:

Post a Comment