Friday, July 9, 2010

Episode 59 ( setelah )

Setelah aku sedari, perubahan ketara telah aku jadikan untuk sifat aku. aku telah buang sesuatu yang aku rasa patut ada didalam diri aku. walaupun aku rasa lega untuk diri aku, tetapi aku rasa kehilangan sesuatu.
peribadi diri aku bukan lagi seperti dulu. apa yang aku rasakan bukan seperti aku ingin rasakan lagi. kenapa kenapa kenapa kenapa dan kenapa.
kadangkala aku juga tak faham, kenapa orang tak memahami keadaan seseorang bila didalam keadaan yang tak kena.
sejak akhir-akhir ini, aku rasa seperti aku bukan hidup lagi didunia ini, bukan lagi siddiq yang aku rasa aku tahu siapa, bahkan aku rasa seperti tidak wujud didunia ini. bila aku bangun pagi , aku hanya rasakan kosong tanpa isi yang aku lalui hari-hari ( seperti mayat hidup yang berjalan ).
kadangkala bayangan juga menghantui aku. kemana saja aku pergi, melihat kiri dan kanan, bayangan itu menghantui aku, dan caranya juga menghantui diri aku.
aku lebih rela terkurung didalam rumah daripada menyeksakan diri aku ini. aku tak akan minta pandangan peribadi daripada orang, cuma aku minta pandangan yang aku rasa perlu seperti kehidupan asas.
aku mahu jalani kehidupan yang aku rasa hanya aku dan dunia aku.(bukan bererti aku mengambil sesuatu benda ok )
aku dapat rasakan diri aku hanya senyum dalam rahasia.gembira hanya saja-saja,






kamu seperti hantu
terus menghantuiku
kemanapun tubuhku pergi
kau terus membayangi aku
salahku biarkan kamu
bermain dengan hatiku
aku tak bisa memusnahkan
kau dari pikiranku ini

reff: di dalam keramaian
aku masih merasa sepi
sendiri memikirkan kamu
kau genggam hatiku
dan kau tuliskan namamu
kau tulis namamu
tubuhku ada di sini
tetapi tidak jiwaku
kosong yg hanya kurasakan
kau telah tinggali hatiku

No comments:

Post a Comment