Tuesday, June 29, 2010

Episode 53 ( Selamat hari jadi pada diri sendiri )

Dan Allah swt telah panjangkan umur aku pada usia 23 tahun pada hari ini. Dan Allah swt juga selamatkan Ibu aku sewaktu aku didalam kandungan.Ramai orang yang tak tahu ucap selamat hari lahir sendiri kepada ibu sendiri.

Perjalanan aku 23 tahun masih didalam kekeliruan dan pelbagai cabaran yang harus aku hadapi seperti kerjayaan, peribadi dan paling penting keluarga yang bakal cipta dengan siapa? masih menjadi tanda pertanyaan.

aku berharap pada usia 23 tahun, akan aku mula untuk mencapai satu persatu impian dan harapan untuk mak aku.

23 tahun sebenarnya sudah lama melangkah keluar, tapi aku seperti keluar dan masuk. kerja dan tak kerja. lalai dan tidak lalai.jadi aku perlu perkuatkan setiap kiri dan kanan aku dimana-mana aku berada

Semoga allah swt melindungi aku dan merahmati aku didunia dan diakhirat. semoga allah swt panjangkan umur mak aku untuk melihat aku kahwin, ada anak dan paling penting ialah melihat aku berjaya..sebab semua ibu bapa ingin melihat anak mereka berjaya

No comments:

Post a Comment