Sunday, June 27, 2010

Episode 52 ( asas kehidupan harian )

Menjelang hari selasa minggu depan 29.06.10 nie, aku telah berusia 23 tahun. Dan aku masih bergini dan bergitu saja. Tapi apakah selepas aku hadir pada event semalam, band aku dan aku akan berubah? jawapan itu terletak kepada takdir allah swt.

Bulan depan katanya akan buat promosi band di stesen radio, dan akan buat record 1 lagu. jadi band aku cadangkan lagu akanku kejar ( sesiapa nak dengar boleh ke page pinguin difacebook ).

tutup cerita disini.

Mungkin cerita ini aku pernah ceritakan pada suatu ketika dahulu diblog aku yang aku telah tutup kepada umum untuk membaca,tetapi bagi aku elok untuk aku ceritakan balik untuk kali kedua disini.malangnya masa tidak mengizinkan, kerana aku ada beberapa perkara yang harus dihabiskan dengan segera. insya allah akan aku percepatkan kerja-kerja aku dan tulisan aku ini...

No comments:

Post a Comment