Monday, February 15, 2010

Episode 37 ( Tiada perasaan )

Selepas aku bukak facebook aku, dan aku rasa sesuatu yang tak sepatutnya aku rasakan. aku rasa lemah dan rasa kaku. aku rasa aku patut tamatkan dan matikan betul-betul dari akal fikiran aku nie.

aku rasa, hidup aku penuh dengan isi rehat, tetapi aku perlukan rehat yang tak bagi aku memikirkan apa yang aku mahu memikirkan. kalau boleh aku nak juga kawan yang tak memberi aku ingatan yang lama aku cuba hilangkan. kenapa kita selalu cuba bangkitkan cerita silam yang kita tak dapat elakkan?

selesai sahaja Ep pertama aku, aku perlukan rehat untuk tenangkan fikiran aku tanpa fikir apa disekeliling aku.

biarlah aku jadi manusia yang tak ada perasaan daripada pura-pura dalam hidup.

aku tak layak untuk terima apa yang ada semua didepan mata aku.
aku hanya mampu tolong orang dan memberi senyuman sahaja.
aku adalah keji terhadap diri sendiri
adakalanya aku pentingkan diri sendiri
dan aku juga keliru dengan hidup aku,
bertapa naifnya aku nie,



No comments:

Post a Comment