Friday, March 5, 2010

Episode 38 ( Dunia dan pura-pura )

Rasa apa gunanya lagi jika dunia ini hanya pura-pura?
sana-sini hanya sesuatu?
lebih baik jadi manusia yang tiada perasaaan
daripada manusia yang pura-pura

bukan aku tak mahu hidupkan perasaan,
tapi,
apa gunanya jika hanya diri sendiri yang melaluinya?
tanpa sebab?

telah aku matikan,
aku masukan mood tiada perasaan daripada semua yang ada,
apa yang aku rasa,
hanya aku tahu

dunia ini hanya pura-pura
dan tiada perasaan kata orang kepada aku,
tetapi yang sebaliknya
orang seperti itulah yang menghancurkan dunia yang ada perasaan.

jika kalau kau rasa keluarga kau hancurkan kau,
maka sebenarnya kau yang hancurkan kau dari mula,
kesedaran kau tak membuka mata,
kau hanya tahu pentingkan diri sendiri dengan gaya kau yang angkuh.

gelak tawa hanya untuk hidupkan hati saja,
bila tiada semuanya,
minda akan berfikir segalnya
yang terjadi


No comments:

Post a Comment