Wednesday, January 6, 2010

Episode 22 ( suatu ketika dahulu )





Pada pukul 1 pagi tadi, salah seorang kawan aku letak lirik lagu nie, secara tiba-tiba aku tulis
"weh kau nyanyi lagu my sacrifice ehy?" tapi dia tak jawab comment aku balik.maybe dia keluar kot.

Bila dia letak saja lagu nie, aku terus bukak youtube dan dengar lagu nie. lagu nie tak silap aku, 1st time aku dengar masa aku form 2. lagu nie masa tu aku tengah bergaduh dengan seorang awek yang nama dia alia. yeah, aku ingat lagi kisah-kisah aku. sampaikan abang aku akmal pun tahu pasal dia.

tapi sayangnya aku terputus hubungan dan ada sedikit masalah peribadi dengan dia.masalah peribadi tu seperti soal agama.jadi aku sendiri yang memutuskannya.tapi bila aku putuskannya aku rasa hilang arah waktu tu.

Dan dari situlah aku dia mengajar aku satu perkara. "apa yang kita lepaskan, itulah akhir kata".
bila aku dengar lagu nie, memang aku akan ketawa. ketawa kenangan hehe.

No comments:

Post a Comment