Friday, January 1, 2010

Episode 21 ( Selamat tahun baru dunia )

Pada hari ini, aku telah terjaga untuk hari baru dan bulan baru. cacatan untuk aku 1 tahun yang lepas telah pun berakhir. kini perjalanan bermula sekali lagi, cuma aku yang menentukan semuanya.

aku sambut tahun baru dekat kelana jaya, dataran glomac. aku lepak kat kedai kopitiam, memang superb lah tokey kedai tu pasang bunga api, mau dekat 30 minit bunga api terbakar diatas udara kelana jaya. kenapalah kat ss14 sana tu banda sunyi sepi macam tanah kosong?

lepas aku sambut tahun baru, kononnya nak bernyanyi.tapi bilik penuh,akhirnya aku, faizal, blur,sharil dan aiman gerak ke studio. aku rasa kita orang datang studio dalam pukul 3 lebih, balik pukul 10 pagi. memang aku tidur 2 jam saja. kiranya aku tadi masih lagi didalam tahun 2009. sebab aku tak tidur lagi walaupun aku cuma menyambut kedatangan bulan baru dan tahun baru =) .

tadi aku makan nasi agak banyak, shit. aku rasa aku patut buang dan ubah tabiat aku tu. aku kena ikut jejak langkah aku 2 bulan lepas.
nak kurus ,
tapi aku seperti hilang tumpuan,
hilang sesuatu yang penting.
sesuatu yang penting aku pun tak tahu apa sebenarnya.......

No comments:

Post a Comment