Sunday, March 13, 2011

Episode 202 ( Bermain didalam fikiran ( secara jujurnya ) )



Dengan jujur aku berkata didalam blog aku, aku tak pernah lupakan orang sama orang tu nak lupakan aku, suruh lupakan dia, dan macam-macam lagi. secara jujurnya aku pun tak tahu kenapa aku jadi macam nie. Aku tahu juga , aku seperti hidup didalam kepura-puraan.

dalam tidur ke, tak tidur ke, aku selalu tutttttttttttt. hmmmm tapi aku hanya berdoa dan berdoa untuk kebaikan masing-masing. Semalam aku lepak dengan salah seorang kawan lama aku, Dan aku cerita segala dari lubuk hati aku, tapi lubuk macam mana pun, ada yang aku seperti buat-buat mencari jalan penyelesaikan walaupun aku sendiri mampu selesaikannya, sebab nak cerita panjang dan lepak lama, saja buat cerita kononnya tak boleh selesaikan sendiri =). biasalah itu aku hehe!! tapi betul juga cakap kawan aku. Dari segi pandangan dia, dia berkata aku nie terlampau lembut dengan kawan, sampaikan kawan memijak kepala dan abaikan aku.

Dari segi usha awek, memang betul. aku tak pandai buat ayat manis tapi aku reti buat perkara yang manis. contohnya aku buat diluar jangkaan otak dia yang aku mampu buat sesuatu. hye hye hye hye. lupa matlamat utama aku. tak akan ada awek. ok ok ok ok ok ok!!!
semakin sewel aku sejak akhir-akhir nie. tapi lagu nie buat aku touching gile ditahap haish!~~ aku boleh teringat kat dia. walaupun aku teringat kat dia setiap hari. tapi perkara itu tak mungkin. tak mengapalah. seperti aku pernah tulis yang aku rasa aku hidup seperti cukup sempurna, aku mampu hadapi pelbagai masalah, walaupun orang kata beban patut dikongsi bersama, tapi aku mampu hadapi seorang diri.tak perlu kan siapa-siapa kecuali allah swt sahaja.

No comments:

Post a Comment