Monday, February 28, 2011

Episode 115 ( Online game aku )

Jika dulu, aku kemaruk main game Mafia wars, lepas tu aku berhenti sebab tak larat dan satu lagi sebab ialah dia minta banyak barang dan aku tak dapat-dapat, jadi bosan. Sekarang aku main game ninja saga. Boleh tahanlah, Aku main pun sebab pc aku dapat running dengan elok. kalau aku main game lain ada je masalah, tapi ninja saga nie tak ada masalah. Inilah karektor aku dalam ninja saga.

Aku pakai free user, bukan yang kena bayar. buat masa sekarang nie, orang aku tak berapa kuat lagi walaupun aku selalu main PvP ( people vs people = lain orang satu dunia ). Banyak lagi benda aku kena beli dan buat. macam aku kena beli satu token skill Api untuk aku, dan aku kena upgrade level talent aku.

Paling aku benci lawan sekali apabila aku kena lawan dengan element air, sebab sapa yang guna air, dia selalu healkan diri dia. bagi aku tak ada prestasi langsung, tapi bila fikirkan balik, kalau aku menang, aku betul2 hebat mengunakan skill.

tapi skill aku tak berapa mantap lagi. aku tengah fikir apa yang harus dibeli, lagi pun aku free user aku ada 2 element, berbanding kalau kena bayar. Element aku ialah Api dengan angin, konon2nya teringat dengan naruto lebih lah nie hahaha!!!

tapi banyak jugalah yang suruh aku add, tapi aku sengaja elak sebab facebook aku nie hanya sesetengah orang je boleh add, yang mana aku rasa nak add, aku akan add.

Nama karektor aku ialah: As siddiq
dan jauh lagi perjalanan aku.....

2 comments: