Thursday, January 6, 2011

Episode 102 ( 1 tahun tak jumpa kawan lama )

Semalam aku lepak dikedai burger kawan.............Perempuan aku ........... Jeng jeng jeng!!! hehehe!! dah lama tak jumpa dia. 1 tahun tak bersemuka atau ke kedai burger dia. sebab kali terakhir aku dengar dia nak pindah. jadi kawan-kawan aku yang DULU DULU cakap dia dah pindah. jadi aku pun tak lepak dikedai dia sehinggalah sekarang.

Banyak juga diborak sebab 1 tahunkan tak jumpa. Apabila ditanyakan kenapa aku 1 tahun mendiamkan diri aku hanya tersenyum dan tukar perbincangan. oh lupa nak bagi tahu. kedai burger nie, kawan aku kan, nama dia wahida. yeaaa, aku ke kedai dia pun sebab aku tiba-tiba teringat hari jadi dia pada 1.1 baru-baru nie. tanya pasal burger dia cakap ada lagi. jadi aku pun gegarlah kedai burger dia dengan kawan aku nama gelaran dia BLUR.

Sepatutnya aku dengan blur tengok wayang, tetapi biasalah. aku dengan kereta problem. takut bila nak start bila tak boleh nak start. Mungkin malam nie baru tengok kot~~~.

Tapi kedai burger wahida nie, harga dia tak naik mendadak seperti kedai-kedai burger lain. Sebijik burger dia jual Rm 2.00 . barang-barang semua sama seperti dikedai burger yang lain. tetapi untung tu aku tak berani nak cakap. tapi mana nak cari burger Rm2.00 masa zaman sekarang nie kan? tak pe aku pun lupa nak ambil gambar. Nanti Sesiapa yang nak tahu pasal cerita pasal makanan. boleh aku bagi URL blog aku satu lagi tentang Makanan Di kawasan aku ;p
serius nie . Aku cari yang murah, Sedap dan berpatutan ;) . Kita support kedai-kedai Yang halal dan macam-macam lagi.
Dalam erti kata lain

Tunggu Kemunculan blog aku satu lagi ;)

No comments:

Post a Comment