Sunday, October 31, 2010

Episode 84 ( Jika aku usha awek )


[1] - It came over me in a rush
When I realized that I love you so much
That sometimes I cry, but I cant tell you why
why I feel what I feel inside

How I try to express what's been jugglin' my mind
But still can't find the words
But I know that something's got a hold of me

[Repeat 1]

Baby, some day I'll find a way to say
just what you mean to me
But if that day never comes along
and you don't hear this song
I guess you'll never know that...

[Repeat 1]

And when I say inside, I mean deep
You fill my soul with something I cannot explain
What's over me


Ini adalah salah satu lagu dimana, kalau aku tengah usha awek dan aku tak tahu nak lepaskan yang aku rasa. Lagu nie memang membuatkan aku rasa seperti sedihlah juga. Sebab lirik dia menyentuhkan perasaan aku yang kadang-kadang memang tak tahu nak lepaskan macam mana sebenarnya. Pernah aku bagi lagu kat awek-awek tetapi seperti biasalah. Mereka buat bodoh seperti donat yang tengah kena goreng.

Secara terus terang.Aku tak jatuh cinta lagi. Cuma aku terkenang balik bila dengar lagu nie. Lagu nie sejak tahun 1996 tak silap aku. yang perkenalkan aku dengar lagu nie ialah abang aku yang sulung Danial. Masa zaman sekolah rendah aku selalu dengar Westlife, Boyzone dan paling aku suka dengar sekali ialah Kavana MFEO hahah!! sampai sekarang aku boleh ingat nama pennyanyi tu. huhu!!

tapi sekarang, aku lebihkan kearah kugiran. sebab aku pun ada kugiran sendiri. =)

No comments:

Post a Comment