Thursday, October 14, 2010

Episode 74 ( Heheh )





Aku Baru saja habis tengok Toy story 3. Buat pertama kali aku tengok cerita karton membuatkan aku terkenang semua barang-barang mainan aku yang semuanya telah aku bagi kat adik sedara aku dan ada juga yang telah aku musnahkan. Bila aku terkenang balik semua mainan aku, Semuanya aku dapat ialah

Transformer + ultraman + Starwars + Mask Rider yang lama punya + Spawn + Lego + batman + Superman + Cyber Cop + Robocop + Ninja turtle + x-men dan lain-lain yang aku tak beberapa nak ingat sangat

secara amnya aku selalu dapat transformer bila menjelang hari jadi aku. Terima kasih kepada makcik aku ( wanchik ) yang setiap kali hari jadi aku dia akan belikan aku hadiah Transformer. Masa waktu itu bagi aku permainan seperti kosong. bila dah bosan main buang dan campak kat dalam raga.

Kalau lah aku jaga dengan betul aku rasa barang permainan aku boleh jadi koleksi peribadi yang mahal dengan harga sekarang. Sayangnya ada yang telah aku hilangkan, hancurkan dan tanamkan.

Toy story 3 membuatkan aku menitiskan sedikit air mata bila aku tengok andy dah besar dan tak lagi bermain dengan anak patut. Sama juga seperti aku. Lebih kurang saja perangai masa kecil dan besar. Apa-apa pun kalau ada yang sesiapa punyai permainan lagi jagalah dengan elok dan kalau tak nak pun simpanlah untuk anak-anak atau anak sedara =)

ini Scene terakhir yang membuatkan aku lagi touching

No comments:

Post a Comment