Wednesday, October 20, 2010

Episode 75 ( Bertarung balik )

Kesilapan aku beberapa bulan lepas mungkin telah mengecewakan aku. Kini aku mahukan azam yang aku telah tinggal beberapa bulan yang lepas. Jika beberapa bulan yang lepas aku berani bertarung dengan diri aku yang gemuk lagi hina ini, apa salahnya jika aku berani untuk bertarung balik dengan diri aku. 3 bulan aku bertarung dengan diri aku dan aku berjaya menurun sebanyak 20 kg dalam 3 bulan.

Hidup aku tidak seperti orang lain yang tiada masa sebenarnya. Hidup aku banyak masa yang terbazir macam itu saja. Jika aku berani berlawan dengan nafsu aku iaitu MAKANAN maka aku akan berjaya dihari yang akan datang. Jika aku berjaya dengan nafsu HASUTAN maka aku akan berjaya menempuh segala hasutan daripada kiri kanan depan belakang dan dimana saja aku berada.

Kini aku harus kembali kepada beberapa bulan yang lepas untuk aku bertarung balik dengan jiwa kegemukan aku ini

No comments:

Post a Comment