Friday, October 1, 2010

Episode 66 ( Timbul sedikit kekesalan )

Secara tiba-tiba aku terasa sedikit kekesalan tentang recording aku yang lama nie. Sebab aku boleh terlupa lirik sendiri. Bila aku dengar balik Melodi yang Ryota main, aku rasa wargh! kenapalah aku terlupa lirik, campurkan pula slide guitar sikit ( lagu akanku kejar ), Bunyi bass yang lone pegang pula, dah chantek, fix yang main dengan wokey. Cuma aku saja yang hancur.

Bila aku dengar balik bagaikan mahu kembali sebelum aku buat recording. Sekarang nie aku dah ada sofware untuk buat Recording. Cuma barang aku tak cukup untuk membuat proses. aku suka buat. tapi bila aku tengok balik apa nak kena buat. Sumpah sakit kepala sebenarnya.

Lagu dah banyak tapi yang betul-betul record punya tak ada. Live Record banyak, tapi semua macam tungang langang. suara kucar-kacir, guitar bunyi tengelamlah. Bass bunyi bedegunglah. Drum ketuk tak dengar masa record. Itu semua akan terjadi kalau buat live record. haih!!!

Tension dan tension sebenarnya... Bila nak keluar satu karya yang terhebat pun tak tahu sebenarnya.

hmmmm

No comments:

Post a Comment