Sunday, January 17, 2010

Episode 28 ( recording )

Tadi aku dan lain buat test drum untuk lagu sepi, sumpah aku cakap aku tertarik dengan bass yang lone mainkan diikuti Metronom dan drum yang syafiq main dan efect yang joe kasi pimjam. aku dengar tadi masa recording drum membuatkan aku tiba-tiba touching sementara.Bukan aku nak promot lagu aku sendiri, tapi ini ialah cerita aku dan riaksi aku masa tadi.

Bila aku sampai rumah, secara tiba-tiba aku rasa macam nak cakap perkataan sayang kat seseorang. tapi entah kenapa aku terfikir nak cakap macam tu. rasa tak ada motif pun ada. entahlah.

aku nak cakap sayang tu kat kepada hasil penciptaan lagu yang aku buat untuk dia.tapi aku rasa aku tak mampu. sebab sayang nie bukan harganya murah.

entahlah, aku rasa aku perlu deritakan perasaan aku balik untuk recording nie. aku harus cari kelukaan untuk aku mennyanyi lagu nie dengan kesedihan yang telah dicampurkan dengan bunyi drum yang bagi aku masa chorus dia agak kena dengan perasaan. bunyi bass yang sedap untuk dihayati tapi tak campur bunyi guitar dan solo lagi.

tapi cukup sekarang nie aku ada sedikit terasa sesuatu walaupun aku tak ada usha sesiapa lagi.

kuatkan azam untuk tahun nie agar aku tak kecundang kesemuanya

No comments:

Post a Comment