Wednesday, January 13, 2010

Episode 26 ( aku marah kerana.......................)

Aku marah ada sebab , aku diam ada sebab. Apa aku buat didunia nie semua ada sebab, daripada tidur mahupun aku terjaga.

Setiap hari aku berfikir pasal diri aku nie, apa nak jadi suatu hari nanti, apa kerja yang aku akan kerja tetap, apakah kejayaan yang paling besar aku capai, semua tu aku fikir. tapi bila aku nak mulakan impian aku tu.

fikirkan balik, ramai yang aku buang dari hidup aku. terutama sekali golongan hawa. fikirkan baliklah ( hehe ) . bila aku duduk makan tadi sorang-sorang aku tiba-tiba terfikir dari awal hinggalah yang terakhir nie.

tapi ada yang datang balik, tapi aku buang juga mereka dalam hidup. sebab aku rasa tak ada gunanya lagi. cara aku seperti ego, tapi aku cuma nak mereka tahu apa yang aku rasa. ketahui kenapa, fikir kenapa.

tapi sayangnya aku rasa tak ramai orang yang berfikirkan macam tu. daripada kawan aku termasuklah golongan hawa yang aku tengah cakapkan nie.tapi yang fikirkan balik aku rasa hanya alia saja. tapi salah aku sebab aku pada waktu tu tak berfikiran panjang. jadi aku sendiri yang putus semua nie.

entahlah, secara tiba-tiba aku terfikir pasal nie.

No comments:

Post a Comment