Tuesday, January 12, 2010

Episode 25 ( sekatan jalan raya )

Sejak kes gereja kena bakar oleh manusia siapa pun tak tahu, banyak road block dijalan raya. aku cuma nak cakap, bodoh betul manusia yang bakar gereja. tak agak-agak langsung. kalau marah pun janganlah sampai membakar gereja. aku pun agak marah juga dengan keputusan dari hakim . Aku rasa manusia nie tak ada otak dan bangang, berfikiran cetek macam binatang sampai bakar gereja. Daripada aman terus tak aman. aku ingatkan 2010 tak adalah apa-apa terjadi. aku harapkan 2010 tenang saja, tapi rupanya tidak. baru masuk 2010 dah buat hal. sedih betul aku.



apa- apa pun Terima kasih kat fareez sebab letakkan lagu nie kat you-tube. aku pun tak tahu macam mana nak edit2 benda nie masuk kat dalam youtube. sorry kalau vocal agak terabur dan tak sedap.
ini ialah lagu band aku yang kedua selepas lagu saban hari. tapi semua orang suka lagu nie jadi aku promotkan lagu sepi nie dulu kat sesiapa saja yang nak dengar. perancangan band aku masih lagi didalam sususan meeting sesama band, yang terlibat mahupun tak terlibat. siapa boleh kasi idea, itu kami terima.kalau tak boleh tu, cuba kasi boleh =) .

Terima kasih

No comments:

Post a Comment