Friday, December 18, 2009

Episode 10 ( kenapa ? )

Disetiap sudut aku,
masih lagi aku teringatkan setiap apa yang terjadi,
setiap insan yang hadir,
tapi akhirnya antara dia atau aku yang lepaskan

tak tahu kenapa,
aku masih terasa,
masih terkenang,
diantara setiap mereka

cuba aku lepaskan
namun diam-diam menyusul,
entah kenapa,
aku terkenang diantara mereka

Kenapa yang aku cari masih tak hadir?
bila waktunya akan hadir?
semakin hari semakin letih
aku disini.

kenapa aku cuba gapaikan apa yang tak terjadi?
kenapa aku harus bertalam muka tentang perasaan ini?
aku masih tak faham kenapa ?
apakah apa sebenarnya?

yang sayang tak menyayangi,
aku pun entah kemana,

aku seperti kehilangan semua setelah aku kehilangan diantara mereka,
sakit yang aku rasa,
perit yang aku rasa,
hanya aku rasa sendiri

aku jalani hidup seperti biasa,
tapi kadang-kala aku terkenang,
diantara mereka,
dan aku akan berfikir
"kenapa?"


No comments:

Post a Comment