Tuesday, May 11, 2010

Episode 45 ( Minta maaf )

Sudah lama aku tak update blog aku.. Aku hidup seperti manusia biasa, Yang tahu tidur, makan ,buang air dan sebagainya.

Beberapa bulan yang lepas, aku dan band aku telah membuat persembahan dilepaq Cafe untuk band opening band member aku. Band aku menjadi penyelamat sebab aku dan band aku terpaksa bermain seberapa banyak lagu yang ada dan aku rasa seperti aku yang menguasi pentas itu walaupun hampir semuanya daripada penonton dari band member aku. tapi aku rasa aku sudah lakukan yang terbaik. ada dalam 6-7 lagu sendiri aku main.

maaf tiada gambar sebab aku tak tau siapa yang ambil gambar pada malam tersebut.

pasal recording pula. sudah tersangkut sebab banyak sangat masalah. bagi aku, kes macam nie salah kedua-dua pihak . apa-apa pun kedua-duanya patut fikir.

sekarang nie 1 lagu Rm200 damn.. aku dah pening kepala untuk cari RM 200 untuk satu lagu.

tutup cerita nie..

minggu lepas, aku dan budak-budak sekolah lama aku telah membuat reunion. alangkah indahnya berkumpul ramai-ramai 1 kelas. Ramai yang telah berubah dengan identiti sendiri. cuma aku seperti dahulu. apakah daya, nampak sangat aku orang lama heheh!!!

jadi sampai disini saja cerita aku. jika ada gambar akan aku letak disini.

Selamat membaca dan selamat dalam segalanya-galanya =)

No comments:

Post a Comment